Thursday, November 4, 2010

DAy 25 - Put your IPOD on Shuffle, list the top 10 songs....

This is gonna be hilarious....

1. Garth Brooks - The River
2.  Beetle Juice Sound Track - Day-o
[Don't make Fun]
3. Avant - Makin Good Love
[baaahahahahaha]
4. Elton John - Tiny Dancer
5. Carrie Underwood - Mama's Song
6. Sammy Kershaw - Love of my Life
7. Ying Yang Twins - Salt Shaker
8. Imagine - John Lennon
9.Bohemian Rhapsody - Queen
10. Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel

Okay, Okay... so I had some odd ones! But hey, it's good music!
It was kinda cool doing this! Each of these songs bring me
 back to a moment in time.
Anyway... I look forward to reading everyone else's list!
What I DO NOT look forward to, is sleeping alone for the next SEVEN days.
Ugh... Aaron is headed to Indiana as we speak for a Hunting trip. He goes every year. I'm super exicted for him, but at the same time... I do not like it. I get no sleep when he isn't in the bed with me. Boo! I'll be okay! I have many projects & events to attend to keep me busy. Hopefully, it'll fly by!

Happy Thursday!
♥ j

6 comments:

Ana said...

I actually jealous that you have the Day-O song on your iPod!! That always puts me in a good mood!!

Aly @ Analyze This said...

OMG!!! Day-O! I MUST find this on iTunes now!!! Haha!!! And Ying Yang Twins - love it! :) We have similar taste!

You should have come with Aaron to Indiana! That's where I am :)

ty said...

OMG I have the Beetlejuice soundtrack on my iPod too :)

Marcy XOXO said...

LOVE BEETLEJUICE. Hands down!

Jenna Renee said...

Do you have the full list of days for this thing? I want to start doing it, but of course I would start with Day 1

Kristi said...

Carrie Underwood!! LOVE!